♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Monday, October 11, 2010

ေမာင္ဖတ္ဖို႔ေရးတဲ႔စာ ( ၁၀-၁၀-၂၀၁၀ )




ခမ္းနားေသာျမစ္ၾကီး၏ေဘးတြင္ ေခါင္းငံု႕ကာေငးက်န္ရစ္ခဲ႔ေသာ ျမက္ရိုင္းပြင္႔ငယ္ေလးမ်ား၏ျမတ္ႏိုးမႈျဖင္႔ ေမာင္႔ကိုကၽြန္မ ခ်စ္ခဲ႔ပါသည္။ ။

ေမာင္သည္ အသားညိဳညိဳ အရပ္ရွည္ရွည္ႏွင္႔ ေယာက္်ားပီသစြာေခ်ာေမာသူ….။ ေမာင္ျပံဳးလိုက္တိုင္းကၽြန္မအသက္ရႈဖို႔ေမ႔လွ်က္ ေမာင္႔ရယ္သံလြင္လြင္ေလးမ်ားကို နားထဲမွာအျမဲၾကားေယာင္ေနတတ္တဲ႔အထိ ကၽြန္မေမာင္႔ကိုစြဲလမ္းခဲ႔ပါသည္…။ အိပ္ယာေစာေစာထရမွာ ၀န္ေလးတတ္ေသာကၽြန္မကို ေမာင္ကေလသံေအးေအးေလးျဖင္႔လာႏႈိးတတ္သည္…။ နားေထာင္ေကာင္းေသာေမာင္႔အသံမ်ားျဖင္႔ႏိုးထခဲ႔ရေသာ ကၽြန္မ၏မနက္ခင္းမ်ားအလြန္လွပေနခဲ႔ပါသည္..။ မ်က္လံုးမဖြင္႔ခ်င္ေသးေသာ္လည္း ေမာင္႔ကိုေတြ႔ခ်င္စိတ္ ၊ မရမကႏႈိးေနတတ္ေသာ ေမာင္႔ကိုအားနာစိတ္တို႔ျဖင္႔ပင္ ကၽြန္မအိပ္ယာေစာေစာထတတ္ခဲ႔သည္ …။ တစ္ခါတစ္ရံ ေစာစီးစြာႏိုးေနတတ္ေသာ္လည္း ေမာင္ႏႈိးလာမည္႔အသံကိုမၾကားရမခ်င္း အိပ္ယာေပၚမွမထဘဲ ကၽြန္မေပအိပ္ေနတတ္ပါသည္…။

ေမာင္သည္ကၽြန္မအတြက္ စကားေျပာေကာင္းသူတစ္ေယာက္လည္းျဖစ္ပါေသးသည္…။ ေမာင္မို႔ သူငယ္ငယ္ကအေၾကာင္း ၊ သူသင္တန္းတက္စဥ္ကာလမ်ားကအေၾကာင္း ၊ သူ႔မိသားစုအေၾကာင္းမ်ား စီကာပတ္ကံုးေျပာျပေနျပီဆိုလွ်င္ ကၽြန္မမွာအရာရာေမ႔ေလ်ာ႔လွ်က္ တိုးရွကာစြဲေဆာင္မႈရွိေသာ ေမာင္႔စကားသံမ်ားၾကား စီးေမ်ာေပ်ာ္၀င္ေနတတ္ခဲ႔သည္…။

ေမာင္ႏွင္႔ကၽြန္မစတင္ေတြ႔ဆံုခဲ႔ခ်ိန္မွာ တစ္ႏွစ္ခြဲခန္႔သာရွိေသးသျဖင္႔ သိပ္မၾကာေသးဟုထင္ရေသာ္လည္း ငယ္ေပါင္းၾကီးေဖာ္မ်ားလိုရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ခဲ႔ပါသည္..။ ေမာင္႔ကိုဆိုခ်စ္သူတစ္ေယာက္အျဖစ္သာသေဘာထားလို႔မရဘဲ သိပ္ရင္းႏွီးေသာသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လို အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို ကၽြန္မစိတ္ထဲခံစားလို႔ရခဲ႔သည္…။ အစ္ကိုတစ္ေယာက္လိုဟုဆိုေသာ္လည္း တကယ္တမ္းေတာ႔ ေမာင္ကကၽြန္မထက္ အသက္ငယ္ပါသည္…။ကၽြန္မထက္ အသက္ငယ္ေသာေမာင္သည္ သူ႔အိမ္မွာသားအၾကီးလိုျဖစ္ေနတာကတစ္ေၾကာင္း၊ သူထမ္းေဆာင္ေနေသာတာ၀န္မ်ားအရကတစ္ေၾကာင္း လူၾကီးဆန္ကာ အိမ္မွာအငယ္ဆံုးမို႔ကေလးဆန္ေနေသာကၽြန္မကို အစစအရာရာစီမံခန္႔ခြဲတတ္ပါသည္…။

ေမာင္သည္ ကၽြန္မကို “မမ” ဟုေခၚေသာ္လည္း အဲဒီ “မမ.. မမ” ဆိုတာႏွင္႔ပဲ ကၽြန္မကိုဆရာလုပ္လုပ္သြားတတ္ပါသည္…။ “ အဲဒီမမ..မမနဲ႔ေခၚရတာၾကီးက တင္တင္စီးစီးႏိုင္လိုက္တာကြာ..အသက္ကျဖင္႔ဘယ္ေလာက္မွလဲသိပ္ၾကီးတာမဟုတ္ဘဲႏွင္႔..ေျပာင္းေခၚရင္ေကာင္းမယ္ထင္တယ္” ဟုတစ္ခါတစ္ရံကၽြန္မကို စ တတ္ပါေသးသည္…။ေမာင္႔ကိုခ်စ္ေသာကၽြန္မသည္ ေမာင္႔ကိုအထင္ၾကီးေလးစားစိတ္ ေမာင္႔အေပၚအားကိုးစိတ္တို႔ျဖင္႔ပင္ ေမာင္႔စကားဆိုလွ်င္ နာခံတတ္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ႔သည္...။( ခၽြင္းခ်က္အေနျဖင္႔ ေမာင္ေတာင္းဆိုခဲ႔ေသာ ေမာင္ လို႔တစ္ခါေလာက္ၾကားဖူးေအာင္ေခၚပါလား ဟူေသာစကားမွလြဲ၍ေပါ႔ ) ကၽြန္မကေမာင္႔နံမည္သံုးလံုးထဲမွေရွ႕ဆံုးႏွစ္လံုးကိုပဲကိုေတြေမာင္ေတြမတပ္ဘဲ ေခၚေနက်ျဖစ္ပါသည္ ..။ ေမာင္ဟုေခၚရမွာလက္ေတြ႔က်မ၀ံ႔မရဲေသာရွက္စိတ္ျဖင္႔ပင္ ကၽြန္မခုခ်ိန္ထိေတာ႔တစ္ခါမွမေခၚျဖစ္ခဲ႔ေသးပါ..။ (စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲတြင္ဖတ္ဖူးေသာအယူအဆတစ္ခုကို စိတ္စြဲေန၍ ေမာင္ ဟုမေခၚမိျခင္းလဲျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။ ေကာင္မေလးကခ်စ္သူကို ေမာင္ ဟုေခၚေသာစံုတြဲေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ ေကာင္ေလးထက္ ေကာင္မေလးကပိုခ်စ္တတ္ကာအဆံုးသတ္တြင္ ေကာင္မေလးကပဲ က်န္ရစ္ျဖစ္ရသည္ ဟုစာအုပ္ထဲတြင္ေတာ႔ ကၽြန္မဖတ္ခဲ႔ရဖူးသည္.. )

ကြန္ပ်ဴတာဂုဏ္ထူးတန္းျဖင္႔ဘြဲ႔ရခဲ႔ေသာကၽြန္မသည္ တကယ္တမ္းက်ေမာင္႔တစ္၀က္ေလာက္ေတာင္ ကြန္ပ်ဴတာအေၾကာင္းကိုမသိခဲ႔ပါ…။ ကြန္ပ်ဴတာကိုစိတ္မ၀င္စားဘဲ မိဘမ်ားဆႏၵအရတက္ခဲ႔ရေသာေၾကာင္႔လား ေမာင္႔လိုစိတ္ရွည္လက္ရွည္ေလ႔လာသင္ယူရမွာပ်င္းတာေၾကာင္႔လားေတာ႔မသိ..။ ကြန္ပ်ဴတာႏွင္႔ပတ္သက္လွ်င္ ေမာင္သည္ ကၽြန္မထက္ အမ်ားၾကီးပိုကၽြမ္းက်င္ပါသည္..။ ကၽြန္မနားမလည္သည္႔ ကြန္ပ်ဴတာအသံုးျပဳပံုမ်ားအေၾကာင္းေျပာရင္း ကၽြန္မအတြက္လိုအပ္ေသာ software မ်ားကိုေမာင္ကေပးရင္း ေမာင္ႏွင္႔ကၽြန္မ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာရွိေနတတ္ခဲ႔ၾကသည္..။ ေမာင္ကၽြန္မကိုခ်ီးက်ဴးေလ႔ရွိေသာ “မမကလဲ ေ၀းလိုက္တာကြာ..ဒါေလးေတာင္မသိဘူး.. အ ပ” ဆိုေသာ စကားသံမ်ားကိုကၽြန္မအလြတ္ရေနတတ္သည္…။ ေမာင္မို႔စိတ္ေကာင္း၀င္ျပီး “ ဒီတစ္ခါေတာ႔ငါ႔မမကေတာ္သြားျပန္ျပီေဟ႕” ဆိုလွ်င္ကၽြန္မကေတာ႔ပီတိမ်ားျဖင္႔ေပ်ာ္ေနတတ္သည္..။ ( ထိုစကားသည္ေမာင္႔ထံမွအလြန္ၾကားရခဲေသာ စကားလည္းျဖစ္ပါသည္။ )

software တစ္ခုခုကိုလိုခ်င္ျပီဆိုလွ်င္ မေတြ႔မခ်င္း အင္တာနက္မွာမအိပ္မေန ေန႔မွညကူးကာရွာေဖြတတ္ေသာေမာင္သည္ software ရျပီးအဆင္ေျပျပီဆိုတာႏွင္႔ အိပ္ပ်က္ညမ်ားအတြက္ ကၽြန္မကိုပင္ေမ႔ေလ်ာ႔ကာအတိုးခ်အိပ္ပါေတာ႔သည္..။ ထိုအခ်ိန္မ်ဳိးေတြမွာ ကၽြန္မစိတ္ေကာက္ခဲ႔လွ်င္ “မမ..စိတ္မေကာက္နဲ႔ေနာ္ မေခ်ာ႔တတ္ဘူးဗ်” ဟူေသာေမာင္႔ရဲ႕ျပံဳးစစမ်က္ႏွာေပးေအာက္မွာပင္ ကၽြန္မ၏စိတ္ေကာက္မႈတို႔အရည္ေပ်ာ္ခဲ႔ရဖူးသည္…။

“ ႏိုင္ငံျခားေရာက္ေနတာၾကာပဲၾကာေနျပီ…ပဲလဲမမ်ားတတ္ဘူး.. ဆြဲေဆာင္မႈကိုမရွိပါဘူးကြာ” ဟုကၽြန္မကိုေမာင္က စ သည္႔အခါေတြမွာ “ ဆြဲေဆာင္မႈမရွိရင္ဘာလို႔လာခ်စ္ေနေသးလဲ..ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ႔သူကိုပဲသြားခ်စ္ေပါ႔” ဟုကၽြန္မစိတ္ဆိုးစြာေမာင္႔ကိုျပန္ေျပာမိတိုင္း ကၽြန္မစကားကိုေမာင္သေဘာက်စြာအားပါးတရရယ္တတ္ေသာအသံမ်ားသည္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ႔ဆည္းလည္းသံခ်ဳိခ်ဳိေလးမ်ားျဖစ္ခဲ႔ပါသည္…။

ေမာင္ႏွင္႔ကၽြန္မအေနေ၀းေနေသာ္လည္း ေမာင္ႏႈိးေသာအသံမ်ားျဖင္႔ႏိုးထခဲ႔ရေသာကၽြန္မ၏မနက္ခင္းမ်ား၊ ေမာင္႔ကိုေစာင္႔ရင္း ေမာင္႔အေၾကာင္းေတြးရင္းအခ်ိန္ကုန္သြားတတ္ေသာကၽြန္မ၏ေန႔လည္ခင္းမ်ား၊ ေမာင္ႏွင္႔ညနက္တဲ႔အထိစကားေျပာျပီးမွ အိပ္ယာ၀င္ျဖစ္ခဲ႔ေသာကၽြန္မ၏ညခင္းမ်ား လွပအသက္၀င္ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ေကာင္းခဲ႔သည္မွာ ေမာင္႔ေၾကာင္႔ပင္ျဖစ္ပါသည္…။

မိုးရြာခ်ိန္မွာ ေမာင္႔လက္ကိုတြဲျပီးထီးမေဆာင္းဘဲမိုးစက္ေတြၾကားေလွ်ာက္သြားခ်င္ခဲ႔ေသာ၊ ေမာင္ႏွင္႔အတူဖိနပ္မစီးဘဲလူရွင္းေသာလမ္းမက်ယ္ၾကီးေပၚေျပးၾကည္႔ခ်င္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ကူးလွလွေလးမ်ားကို ေမာင္ကေတာ႔ “ကေလးဆန္ျပီးေပါေတာေတာႏိုင္တဲ႔ စိတ္ကူးေတြ” ဟု ခ်ီးက်ဴးေထာပနာျပဳခဲ႔ပါသည္..။

ကဗ်ာေရးတာကိုမၾကိဳက္ေသာေမာင္က ေမာင္႔အတြက္ကၽြန္မၾကိဳးစားပမ္းစားေရးထားေသာကဗ်ာမ်ားကိုျပမိလွ်င္ “ေရးျပန္ျပီလား ဒီကဗ်ာေတြက..အခ်ိန္ေတြေတာ္ေတာ္ပိုေနတယ္ထင္တယ္” ဟုအသိအမွတ္ျပဳေလ႔ရွိပါေသးသည္ ...။

( သို႔ေသာ္ကၽြန္မေမြးေန႔တြင္ မွတ္မွတ္ရရ ေမာင္ကၽြန္မအတြက္ ၾကိဳးစားပမ္းစားကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပးခဲ႔ဖူးပါသည္ … စာေၾကာင္းေရ ၁၂ေၾကာင္းပါ၀င္ေသာကဗ်ာတိုေလးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ကာ ကၽြန္မအႏွစ္သက္ဆံုးေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေလးျဖစ္ခဲ႔႔ပါသည္..။ ေမာင္ေျပာျပသျဖင္႔ အဲဒီကဗ်ာေလးရဖို႔ ေမာင္ေခါင္းေတြပူကာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ယူျပီးညမအိပ္ဘဲၾကိဳးစားအားထုတ္လိုက္ရေၾကာင္း ကၽြန္မသိခြင္႔ရခဲ႔သည္.. )

ကဗ်ာေရးရဖတ္ရတာသိပ္၀ါသနာပါေသာကၽြန္မသည္ ေမာင္႔ကိုျမတ္ႏိုးေသာစိတ္ျဖင္႔ပင္ ေမာင္မၾကိဳက္ေသာ ကၽြန္မခ်စ္ေသာ ကဗ်ာေရးျခင္းကိုစြန္႔လႊတ္ဖို႔ၾကိဳးစားခဲ႔ဖူးသည္..။ ေမာင္ကပဲအတင္းအက်ပ္မတားျမစ္ခဲ႔လို႔လား၊ အျပင္မွာသူငယ္ခ်င္းသိပ္မရွိေသာကၽြန္မကပဲေမာင္ႏွင္႔မေတြ႔ျဖစ္တဲ႔အခ်ိန္ေတြမွာ ကဗ်ာေတြစာေတြႏွင္႔ အေဖာ္ျပဳေနခဲ႔ရလို႔လားေတာ႔မသိ .. ထိုၾကိဳးစားမႈမွာယခုခ်ိန္ထိေတာ႔မေအာင္ျမင္ေသးပါ..။

ေမာင္ႏွင္႔ကၽြန္မသည္ တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္ခ်စ္တာခ်င္းတူေကာင္းတူမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေမာင္ကကၽြန္မကိုလူၾကီးဆန္ဆန္ ( ခ်စ္ေနတာကိုသိပ္မေဖာ္ျပဘဲ ) ခ်စ္ခဲ႔ျပီး ကၽြန္မကေတာ႔ေမာင္႔ကိုကေလးဆန္ဆန္( ခ်စ္တဲ႔အေၾကာင္းမ်ားမၾကာခဏေျပာကာ )ခ်စ္ခဲ႔ပါသည္…။

ကၽြန္မ၏၀င္သက္ထြက္သက္မ်ားရပ္သြားမဲ႔တစ္ေန႔အထိကၽြန္မေမာင္႔ကိုခ်စ္ေနမည္မွာေသခ်ာပါသည္..။ ( ၀င္သက္ထြက္သက္မ်ားရပ္သြားျပီး ေနာက္ဘ၀ဆိုတာကေတာ႔ကၽြန္မသိႏိုင္မဲ႔အရာမဟုတ္တဲ႔အတြက္ ေနာက္ဘ၀အထိေမာင္႔ကိုခ်စ္ေနမယ္လို႔ေတာ႔ ကၽြန္မမေျပာလိုပါ… )

ေမာင္႔ကိုကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ေသာေၾကာင္႔ ေမာင္သည္ကၽြန္မ၏အရာရာျဖစ္ခဲ႔ပါသည္..။

တနည္းအားျဖင္႔….. ေမာင္သည္ကၽြန္မ၏အရာရာျဖစ္ခဲ႔ေသာေၾကာင္႔ ေမာင္႔ကိုကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ပါသည္..။

ေမာင္႔အေပၚခ်စ္ေသာ ကၽြန္မ၏ခ်စ္ျခင္းတို႔ျဖင္႔ ေမာင္႔ေန႔ရက္ေတြ ၾကည္လင္ေတာက္ပႏိုင္ပါေစ….. ေမာင္…။ ။

ႏြယ္ရွင္

( ၁၀-၁၀-၂၀၁၀ )
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

2 comments:

  1. သစၥာေတြနဲ႔ စုစည္းျဖစ္တည္ေနတဲ႔ ဆိုဒ္လွလွေလးမွာ ဘေလာ႔ေလးတစ္ခုတင္ေပးခဲ႔တဲ႔ လတ္ ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
    လတ္တို႔ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အခ်စ္ေတြနဲ႔အတူ ဒီဆိုဒ္ေလးထာ၀ရလွပအသက္၀င္ႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးခဲ႔တယ္ေနာ္.......

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ.....

    ReplyDelete